Hai in lumea mea

Te invit pentru cateva minute in viata mea, printre prietenii mei, intre cei dragi sufletului meu.Fiecare avem o persoana care ne este alaturi la bine si la rau, la rau si la bine..Eu le am pe ele care excluzand defectele-prezente la toti, sunt niste persoane de exceptie.



Ea este IRINA. Irina si nu va mai zic celelalte apelative;))). As vrea sa va spun multe despre ea.Chiar as avea!....nu, nu de rau.De ce as face-o!?
Cand am inceput sa o cunosc nu am crezut vreodata ca poate vorbi atat de mult si ca va ajunge vreodata sa ma distreze in asa fel.Pare o fata timida, foarte tacuta dar..;)))) va inselati.Believe me! E o comoara de fata si o fotomodeala de exceptie! Zi de zi are grija de buna mea dispozitie si pe aceasta cale ii multumesc.
Ii multumesc, de asemenea, pentru ca e langa mine cu un sfat, funny de altfel care de fiecare data ma scoate din melancolie.

ANDREEA.Andreea sau Pissy.
Chiar luna trecuta, in ziua in care implinea frumoasa varsta de 18 ani ne-am amintit cat de mult timp a trecut de cand ne-am cunoscut.Eram micute, dragalase, toata ziua ne jucam cu papusi, iar acum, cand stam si ne gandim cat de repede a trecut timpul, ne pregatim pentru viitor, analizand si cantarind fiecare detaliu al unei posibile cariere pe care ne-o dorim & co.In total sunt 13 ani.;))
Sa pomenesc de numeroasele amintiri? Imaginati-va ce ar insemna..

Hehehe..Who's turn is now?
Va prezint acum una bucata creata, frumoasa, copilaroasa si tot ce vreti voi.Pe DENISA am inceput sa o am in viata mea nu de mult.
Sa fie un an...de cand am descoperit ce suflet frumos are si cat mi-o doresc ca prietena.Nu voi uita niciodata noaptea petrecuta acum un an la ea, iar amintirea rasetelor din Titan imi vor ramane cu siguranta intiparite in memorie..always.:)
aaa.. si da.este leoaica.si nu face roarrr.she's a chill leon;)):>

TEO(stanga) nu este o leoaica dar este un adevarat "party animal".Job-ul ei fave este distractia, asadar este de apreciat doza de energie cu care este inzestrata aceasta doll cu magnet. [...]
Colega, prietena si partenera de cafea la Savin sau la interminabilele jocuri de wist si rentz, ea este o persoana cu care am multe amintiri, bune si nebune.Este un adevarat exemplar al sexului frumos!

Ioaii...;)) ma uit la poza asta si ma bufneste rasul.Eram la Moeciu, restul nu scot din casa, doar ca a fost nice;)).Ce sa spun despre MADALINA - bubulina (dreapta)?:P
Fashion addicted, foarte atenta la detalii,o viitoare femeie de afaceri si nu in ultimul rand o prietena de nadejde.

Si daca tot am inceput cu o fotomodeala, sa inchei cu alta, nu?
RALUCA este cea care anul acesta reprezinta Romania in China la Miss Leisure si da, sunt mandra de ea.Wish her luck!
Ii doresc tot succesul si faima din lume si ma opresc aici pentru ca dorintele mele s-ar intinde pe taramuri nedefinite daca incep.

1 comentarii:

Unknown spunea...

love u very much my little friend...:*:*:*....and miss u like crazy...