Good morning!

Good morning sunshine!It's gonna be a good day?...
Intotdeauna am iubit sa-mi beau cafeau, my lovely cup of, in pat.Ohhh..este un sentiment superb.Afara este o vreme coplesitor de buna pentru a face plaja (dar nu voi avea timp nici astazi asa ca pot sa schimb subiectul).
Am inceput scoala de soferi.Ma pregatesc sa soferesc;))) hehehe.saracii pietorni..
Si fara a face cat de cat o legatura intre pietonii mei, ai nostrii, o sa va pun pe tapet repulsia mea pentru tanara generatie si din pacate, nu numai, care adore fake-urile:
"uhhh!..e cavalli..ca cine ma?=)) ca..valli( e firma...ce stii tu..)"
Ieri, de exemplu, imi cautam o curea.Cautand, peste ce credeti ca dadeam?In afara faptului ca erau de un prost gust exagerat, numai initialele brandului D&G ( de la Dă cu Grebla - conform pitzipoancei).Nici nu stiu ce sa zic despre fetiscanele aceastea branduite din cap pana in picioare.... Daca ar trage o fuga Domenico si Stefano in a noastra tarisoara si ar vedea ce cunoscuti sunt.Cum s-ar simti?
.Stiti prea bine ca nu e vb doar de D&G.Lista se opreste pe undeva pe langa Marc Jacobs,Anna Sui... [cine stie]...

Pe post de dedicatie pentru aceasta zi, Activ-Be free (Imnul Liberty Parade 2008)


Activ & Optick - Be Free (Radio Edit) (Set Rip)
Asculta mai multe audio Muzica »

0 comentarii: