Despre lucruri simple


A venit timpul sa va spun de ce "Despre lucruri simple".
Nu stiu cati dintre voi ati citit cartea Mihaelei Radulescu, dar daca nu ati facut-o pana acum, va recomand cu draga inima sa o cititi.Nu vreau sa spun: "spre nesimtirea mea"; as merge mult prea departe, dar, da...titlul blogului meu coincide cu cel al cartii si asta deoarcere este una dintre acele creatii care mi-a furat toata atentia si pe care oricand as reciti-o cu draga inima.Am savurat-o si in banca in orele in care nu auzeam profesorul ce spune, am gustat din fiecare cuvant al ei chiar si la sala in timp ce alergam la bicicleta si sa nu uitam de noptile in care tinea loc de mama care spune povestea copilului innainte de un somn dulce.
Imi amintesc cum incepeam sa rad de una singura, iar prietenele ma intrebau ce este cu mine...
Iti recomand aceasta carte, draga cititorule.

"Vad aceasta carte ca pe un autoportret al Mihaelei, scris cu sinceritate si extrem de asumat - pentru ca Mihaela nu numai ca are opinii, dar le si expune fara nici o teama, fara pic de menajamente, nici fata de ea si nici fata de subiectii sau faptele despre care scrie. Te invita in lumea ei, care, controversata sau nu, este una aparte, fascinanta, la care privesti cu rasuflarea taiata pentru ca nu stii niciodata ce va fi... next.”
Roxana Voloseniuc (redactor-sef al revistei Elle)



Yoav - Club thing [Funkerman ReMiX]

0 comentarii: