Spre asfintit la malul marii...

Ti s-a intamplat vreodata sa treci peste o saptamana, doua si sa nu le simti?
Mie mi se intampla foarte des mai ales acum o data cu venirea vacantei de vara.Raspunsul mult intalnit cum ca vacanta ar fi plictisitoare cred ca este pe cale sa devina un adevarat cliseu...cand defapt cu toti elevii si nu numai, stim ca speram la mai multa plictiseala de genu.
What have I done lately?
Well...nu stiu daca am pomenit de asa ceva, aici dar am continuat treaba cu voluntariatul.E chiar frumos sa lucrezi cu copiii.Chiar m-am atasat de ei.Nu pomenesc faptul ca saptamana trecuta si aceasta inclusiv am "avut de-a face" cu o echipa de voluntari veniti proaspeti din Anglia...(+new friends made).
Acum stau cand cu nasul in laptop, cand cu nasul in geamantan vs. dulap.
..pentru ca plec la mare;)) it's gonna be: P.A.T.T.
Hai si tu!

No Tone Feat. Inusa Dawuda - Down Down Down (Mattias Rmx)
Asculta mai multe audio Muzica »

0 comentarii: