Back in the past


Gustand din plictiseala specifica vacantei am cotrobait printre carti.
Se pusese praful pe un jurnal...
Tu mai tii un jurnal?Sau...sa pun intrebarea altfel: ai tinut vreodata?
Din proprie initiativa o singura data am inceput sa scriu prin clasa a VII-a....era un caiet( defapt il am si acum) cu coperta de puff si cu Tweetty desenata sweet pe el...mi-l adusese tata din Thailanda; dar nu m-a tinut mult timp.Era frumos pentru ca acum ca ma gandesc imi dau seama ce portii copioase de ras as fi putut avea acum gandindu-ma la acei ani naivi ai tineretii mele...(baieti, conflicte cu prietenele de la acea vreme & co.)
Dar,asa cum am afirmat adineaori am un caietel plin de probleme specifice unui copil ce trecea in clasa a II-a.E batran.Vara aceasta implineste 10 ani...si probabil i-a fost dat sa ramana relativ intact dat fiind faptul ca a rezistat si fortei a 2 inundatii si etc.Nu vreau sa imi amintesc bad things now.
Take a look.Pe 4 iulie s-ar implini 10 ani de cand .... mi-am asternut pe foile acelea gandurile... ganduri inocente, probleme copilaresti(nu ca acum as avea nu stiu ce greutati de purtat pe umeri)...

3 comentarii:

Unknown spunea...

si uite cum juranlul se transforma treptat treptat intr-o chestie folositoare virtuala numita blog ;))

Cosmin spunea...

Imi imaginez cum stateai sa scrii in el. Incet, temandu-te ca nu cumva sa faci vreun purcelus. Mi-ai adus aminte ca am avut si eu un jurnal. Prin clasa a treia sau sa ceva. Oare il mai gasesc? :-?

Anonim spunea...

era mortal jurnalul asta al tau, 'chischirico':))))) e de-a dreptul mortal, ce sa mai zic...