What about the future?

Traim intr-o lume in care exista oameni care ori se gandesc prea mult la ce viitorul le rezerva si oameni care "traiesc clipa", cu toate ca totii traim prezentul, nimeni nu traieste viitorul, ci poate doar amintirea unui moment din trecut ce nu lasa libera mintea omului.
Eu cand ma gandesc la viitor ca orice persoana care viseaza, care realizeaza ca visand fiecare speranta devine mai profunda, ma vad undeva, cu un job pe care mi-l doresc de mica, - poate ar fi prea devreme sa pomenesc de asta- dar cu o familie fericita...lallala..Pentru ca realizez ca acest tablou de poveste pe care abia am terminat sa-l zugravesc in mintea ta reprezinta chiar un premiu pentru comportamentul pe parcusul jocului vietii, stau uneori si ma intreb...unde o sa ajung? ce preturi voi avea de platit pentru a putea obtine ceva ce imi doresc? ce persoane noi voi intalni? voi mai suferi in prietenii in pofida suferintei anterioare? cu cine dintre prietenele mele voi pastra legatura? cu cine nu? ce se va mai intampla...
Nu-mi este frica in mod special de nimic.La urma urmei viata fiecaruia e presarata cu fel de fel de urcasuri si coborasuri, cu interminabile calatorii pe marginea prapastiei, dar daca undeva, in cel mai intunecat colt al inimii, exista o urma de incredere in propria persoana ce iti sopteste ca totul va fi bine..povestea ta va fi frumoasa.Viata m-a invatat ca fiecare rau isi are partea buna, roadele; de fiecare data cand am patit ceva dupa care am suferit sau la care cel putin nu ma asteptam, rezultatele nu au intarziat sa apara...

Viata este frumoasa.Viitorul este frumos.Imi place sa cred ca stiu cateva dintre regulile acestui vast joc, imi place sa cred ca intr-un final, cand vantul va incerca sa mai bata, soarele va straluci triumfator si pe strada mea.

0 comentarii: