Dor de fericire...


Inchid ochii si te vad...mi-as dori atat de mult sa fii aici...sa alergam prin lan de grau...sa stam in ploaie si sa povestim...sa ne uitam la stele tinandu-ne de mana...
Nu esti un vis...si nici realitate...esti in gandul meu.Unde esti?Abia astept sa te intalnesc!Sa ma strangi in brate de parca ar fi ultima oara...Sa fie el?Sa te cunosc deja?Ma tot gandesc in ce graunte de mustar te-ascunzi...nu te caut, dar te astept.Mor de nerabdare sa te recunosc.Sa stiu ca tu esti acel...acel care imi va saruta fiecare lacrima scursa pe obrazu-mi..
acel care imi va spune o poveste frumoasa cand oriunde m-as uita si m-as gandi as vedea tot rau...
Am chef sa ne intrecem pe cai,am chef sa iesim cu pisica si cainele la plimbare (eu cu pisica, tu cu cainele;))).Stiu!Stiu ca undeva, acolo unde esti... te gandesti la mine si abia astepti sa ma vezi.Poate chiar ne cunoastem.Poate am stat de multe ori sa ne povestim vrute si nevrute si totusi nu mi-am dat seama cine esti, ce insemni pentru inima mea.
Te simt in fiecare raza de soare care ma alina.Ma mangai cu fiecare octava a unei sonate.Mirosul placut al unui parfum imi da alinare ca te voi gasi, ca va veni ziua in care nu va mai fi nevoie de soare,mare,scoica si pescarus sa imi dau seama cat de mult te iubesc.

Si de undeva departe sau poate mai aproape decat ne-am imagina amandoi, iti spun acum ca te iubesc si ca te-astept, te-astept acasa...

0 comentarii: