Ulalala!

ultima săptămână de şcoală, de liceu...cannot believe this.
Partea proastă este că nu mă simt nici măcar ca atare...În toţi aceşti patru ani, au fost zile când mi-am dorit să se termine odată, să încheiem balamucu', dar tot la fel, deseori, în liniştea ciudată din fiecare seară, realizam de fapt că realitatea este alta.
în fine...
chiar dacă sunt obosită, trebuie să-mi ridic moralul, pentru că numai aşa voi putea trăi frumos şi intens aceste ultimele clipe...urmează şi the prom night, care evident, presimt că va fi un fel de fashion show sau mai curând, o amestecătură de genuri, stiluri şi nu, numai...
Ultima oră de dirigenţie va fi faină, şi ea, ultima strigare de catalog a clasei Xii mie d., etc etc.

O altă chestie e că vreau nu am putut trece nepăsătoare peste un site, motiv pentru care am zis să vi-l vând ca pont...


Este vorba despre Coco's tea party.
Cred că (pentru că nu l-am bibilit pe toate părţile,..încă) are dacă te găseşti cumva indecis/ă în privinţa ţoalelor. În plus ce mi-a mai plăcut până acum ar fi...imaginea (too true to be light) şi vorba Anjelicăi...
"Nobody ever falls in love with you when you look great. It's a rule. The real ones love you when you are you." - Anjelica Huston


0 comentarii: