Pina Colada

ceee sooomn îmi este!!! de la 6 m-am trezit, pentru că la 5 nu am cedat invitaţiei de a mă ridica din pat,cu scopul de a mai trage de timp şi a mai (cum zice Denis) începe acţiunea "îngrăşatul porcului". Mâine este fericirea a III-a, proba română scris, şi dacă până acum plecam fără emoţii de la liceu, de mâine, pentru o săptămână intrăm la 220 W...gen.

S-o spun pe moldoveneşte: îmi chică ochii-n gurâ di somn:)) şi parcă nici nici cafea, cât de tare ar fi, nu mă ademeneşte. Aş putea încerca expresso de la starbucks care-ţi pune inima pe pause. Aş putea, dar nu am unde...
Partea şi mai genială e ca nici natura nu mă vrea fresh. E o vremeeeeee...de făcut copii (la xerox).
În speranţa că vor trece toate examenele cu bine, abia aştept marea....uff!!!!!

***îţi propun: La Caina - Bailando va

gaaaaata. îmi spunnnn! Bianca, du-te-nvaţă :))

0 comentarii: