Second life

Nu, nu fac reclama la mediatizatul joc second life daca la asta te-ai gandit prima data.
De aceasta data vroiam doar sa imi povestesc dorinta, respectiv nedorinta raportata la acele cateva ore dedicate somnului.
Sunt perioade si perioade.Sunt zile in care abia astept sa treaca si acele cateva ore de somn pe care le necesit pentru odihna, dar sunt si momente in care asa as mai ramane in vis, sa se continue povestea, sa vad ce zic noii prieteni (de data asta chiar imaginari)- asta probabil si datorita monotoniei si rutinei zilnice; nu mai este nimic palpitant.
Asa cum cabral a visat as'noapte ca era fugarit de lei :)) eu:)) am visat ca eram intr-o vacanta la munte si ma rog..intr-un final am realizat ca mi s-au furat 2 laptop-uri..:)) nu inteleg de ce doua; adica ce treaba asa uriasa aveam de nu imi ajungea unul singur..:)) vise vise.Bineinteles totul s-a terminat dansand "Follow the leader":)))
Mi-as dori sa il pot interpreta, dar ma rezum la a ma amuza.

1 comentarii:

cabral.ro spunea...

Vorba unui prieten... "cica noi ne odihnim, cand, de fapt, avem treaba toata noaptea!"...