Inceput de sfarsit...

Da...azi a reinceput scoala..urat dom'le, urat!Probabil ca iar imi voi petrece orele undeva pe sub banca cu o carte in mana care imi capteaza mai cu succes atentia decat vorbele total necaptivante ce le rosteste haotic profesorul/profesoara.Va trece repede.Pacat pentru cei ce se lupta cu BAC-ul sau - eu stiu...sesiune. Mi se pare ca examenul acesta se da mai mult psihic si poate fizic.[azi o fata din a 12a chiar a lesinat la liceu-o fi din cauza presiunii invatarii sau...(nu stiu mai mult)...].Parerea mea proprie si personala v-o voi impartasi peste un an pe vremea aceasta.Promit:):D
6 saptamani. Atat spun colegii mei care isi pierd noptile si zilele in numararea zilelor ramase pana cand ultimul clopotel ce anunta recreatia va suna, iar pauza mare s-ar restabili in vietile noastre.

Summer's coming! Get ready!


0 comentarii: