I also love...

Sunt indragostita de fotografie...Sincer prefer sa pierd si stirile de la ora 5 (la care oricum nu ma uit,dar...am dat un exemplu de program cu care mi-as pierde timpul in fata televizorului foarte rar deschis, de altfel)in schimbul unor imagini bune cu care imi pot clati ochii.
As minti sa spun ca am o colectie impresionanta de poze facute de mine personal(doar cateva, momentan imi doresc ceva profesional....), dar imi place sa imi perind privirea pe site-uri ce promoveaza imagini placute si bineinteles, nu mai pomenesc de galerii.
Imi incarc bateriile plimbandu-me printre aviziere ce se lauda si ele cu tablourile respective, - si sa nu imi spui ca n-am dreptate...e mai ceva ca linistea din curtea unei manastiri...Auzi doar bucuria unui suflet sincer care stie sa iubeasca o imagine, aparent simpla, dar care vorbeste atat.Trebuie doar sa vrei sa ii asculti povestea.
Cred ca singura modalitate de "dragoste la prima vedere" cu care sunt de acord este cea fata de o opera de arta, de o fotografie reusita, un tablou, un pantof sau o geanta, opera de arta de la care gandul ti-l vei lua greu...
Tu de ce te indragostesti?

2 comentarii:

Sergiu(Sad8Kobe) spunea...

Mda, si eu ma gandesc sa-mi iau un 400D in toamna cand ma angajez. Depinde, dc nu plec la mare, mai devreme. Naspa ca nu ma pot angaja de acum.

Bianca spunea...

si eu ma gandeam tot la un 400 sau 450.Are dotari mai bune....;) 'om trai si 'om vedea :)