"A fi viu înseamnă a avea simţul umorului, a avea o profundă calitate de a iubi şi de a te juca în voie. Sunt absolut împotriva oricăror atitudini negative în privinţa vieţii, iar respectul acordat Divinului a reprezentat întotdeauna o negare a vieţii. Pentru a transforma acest respect în ceva pozitiv trebuie să i se adauge neapărat calitatea jocului, simţul umorului şi iubirea. Respectul faţă de viaţă este singurul fel de respect care poate fi arătat Divinului, deoarece nimic nu este mai divin decât viaţa însăşi."

Pierzandu-ma prin muntii de informatie oferita de acest univers virtual am gasit...cred eu....cea mai frumoasa definitie a vietii, a unei persoane cu adevar vii!
Bineinteles ca viata nu sta doar in iubire,umor si joc..viata inseamna mult mai mult,dar atat cat am avut eu timp sa invat in decursul anilor petrecuti in aceasta calatorie numita viata,mi-am dat seama ca fara aceste 3 calitati,pentru ca la o adica sunt niste insusiri esentiale in a duce o viata frumoasa,clachezi iar rutina se face patroana peste tot timpul si universul tau.Nu?

0 comentarii: