Finito y caputo

dacă Napoleon m-ar vedea ar fii invidios. Dacă el, după cum spun oamenii reuşea să facă trei lucruri în acelaşi timp, eu îl depăşesc azi. Scriu pe blog, în mintea mea îmi dictez gândurile, în timp ce mă imaginez a fii în dulap, căutându-mi haine de "town". Mă feonez, beau şi cafea, stau şi pe mess.

Concluzia?
Bacul m-a schimbat. A făcut din mine un om mai calculat în ceea ce pribeşte timpul şi mi-a arătat ca adevăratele valori ale vieţii constau în lucruri mărunte, cum şi prietenia se bazează pe adevăr şi sinceritate.
Ştiu că aberez; nu trebuie să îmi atrageţi atenţia. Nu-mi vine să cred că a trecut...bacul, monstrul si calvarul adunat în două săptmâni infernale, tăierea de capete şi uciderea eu-ului. :))
La sport am luat zece, (română+engleză) oral - la fel; a se observa că "zece" este dat factor comun:)).
Se anunţă un uichend incendiar, la figurat şi sper, nu la propriu.
Nota bene: la cât mai bune note!!! pupici

0 comentarii: