ATENTIE! Mr. Jaze la platane

A mai trecut un an şi uite cum încă vorbesc cu Cătălin. Ne-am cunoscut pe net şi s-a legat o prietenie super nice. Nu ştiu cum se simte el, dar eu mă simt de parcă l-aş cunoaşte de o viaţă, chiar dacă ne vedem foarte rar. În fine...
Bine, bine; probabil te intrebi care este legatura dintre Cătă şi Mr. Jaze. Well, sunt una şi aceeaşi persoană. Este tipul care de curând a pus cap la cap două seturi geniale.
Înnainte să postez acest articol pe blog i-am cerut permisiunea şi printre altele l-am intrebat care a fost factorul care l-a determinat să creeze. Scurt pe doi, ca un artist ce nu stă mult pe gânduri mi-a amintit: "Ţii minte când ţi'am spus că o sa mă ia dracu? --ei bine.. m'a luat."

Aşadar, doamnelor şi domnilor...Mr. Jaze (click pt. download) :
1. Jaze - Stardust (december)
2. Jaze - Time Laps

3 comentarii:

Anonim spunea...

le-am ascultat si... suna bine...

Bianca spunea...

stiu. stiu.:P nu ii faceam reclama daca nu era treaba ok:))

Anonim spunea...

Demonstrezi din nou k tranceul traieste si traieste bine.Tot asa pe viitor