..................


Astazi e ziua mea....shalalallaa!

Mi-a fost dor sa simt presiunea zilei in care implinesti o anumita varsta.Te simti atat de important si "The world is mine" e fara doar si poate cantecul care iti defineste starea.
Azi mai presus de toate fac cei 18 ani la care orice copil viseaza si crede ca vine cu pasi de melc,dar...uite..ma uit in urma si nu pot realiza ce repede au trecut si in cat de scurt timp imi voi lua zborul de la casa parintilor mei.
Daca pana acum abia asteptam si numai gandul la libertate imi aducea un suras strengaresc pe chipu-mi, acum incep sa realizez ce greu are sa vina, departe totusi de sanul parintilor si alinarea lor dulce (vai ce poetic...).
Trecand peste aceasta meditare si constientizare a ce urmeaza sa se intample in viata mea, ma reintorc sa imi impartasesc bucuria cu prietenii...

"am doar 18 ani...sunt nebun iubesc si nu am bani"

0 comentarii: