It's all so quiet

Fiecare dintre noi avem un lucru, un secret, o pasiune de care nu stiu decat eventual, parintii...Cand eram mica colectionam servetele-acum am o colectie impresionanta de care nu ma dezlipesc de dragul amintirilor.Intre timp,am mai crescut, mi-am schimbat atitudinea si gandirea in ceea ce priveste unele subiecte si cu siguranta nu mai colectionez servetele.Nici macar timbre..:)) Adun, as putea spune, prieteni si experiente frumoase; pe cele urate le elimin din prima pentru ca nu se incadreaza in tiparul cutiutei cu raritati..
Daca stau bine si ma gandesc, in pofita defectelor de care nimeni nu scapa, imi iubesc prietenii, cu bune, cu rele, pentru fiecare lacrima ce mi-au sters-o de pe obraz, pentru fiecare cearcan format din cauza noptilor interminabile de petreceri, pentru fiecare secret care au stiut sa-l pastreze si in schimbul caruia mi-au oferit un sfat, pentru fiecare clipa de prezenta in viata mea.:) ii iubesc:P

Iata si noul clip al trupei HI-Q.Fac o treaba buna baietii astia:) Isn't it?

0 comentarii: